Thursday, November 19, 2009

Blue Black checkers.

"If I had a rose for every time I thought of you, I'd be picking roses for a lifetime."
- Swedish Proverb quoted.

The rose is a flower of love, the world had acclaimed it for centuries. Pink roses are for love hopeful and expectant.
(No la im not in love la STOP telling me I look like Im in love can!!)


Forget about my title of this post.
I put Blue Black checkers is because I can't think of any "official" kinda title since I'm just gonna share a few little things with you people, as usual, my random stuffs; and all the pictures Im posting here has one thing in common, yours truly with her *insert title* Blue Black checkers. (wth i know damn lame can!)

Listen to this! It's so addictive I've been listening to it for like more than 54621378 times already Im not joking. Oh well, maybe is the lyrics that kept me hanging? Hahaha!

If you followed me on Twitter, you'd probably seen all my rants last week when I was rushing my bloody ICG(Intro to Computer Graphic) assignment. Yes I hate Illustrator especially vector designs omg kill me la if you ever want me to do that again! (lidat I confirm have to say bye bye already cause Im sure there are more Illustrator work next sem but who cares la not now also right omg what am I talking again!)


I was trying to imitate myself in that poster.


"Adele's fav facial expression la!" (and fav checkers tee heeehe*)


The masterpiece! ;)
Thanks to Yaw, Samuel, Jo-vee, Edward, Kent & all my classmates that tried their best to help on that day itself! Me love you guys a lot a lot!!!


The original picture thanks to boss Jackie! The background that I used to trace was also taken by Jackie during his SG trip. (some chinatown street I think?)


HELLO! I need a personal trainer that can teach me more about Photoshop & Illustrator!! :( Who is willing to teach me? But I tell you first ah, I very noob one ah. You have to repeat more than 100 times only I will understand one lor. :( I know no one is willing to teach me la haih.

Oh and Im on my two months break now if you didn't know. FOUR days already la, I did nothing productive oh my geeeee. I need jobs thankyouverymuch!! O.O My daily routine for these days are: Wake up, online, go Asia Cafe play pool, yumcha, sleep. -______-

K la I shall stop ranting already, Im going out soon.
To where? Where else la? Somewhere that I can play pool. Ta!


Before I signed out, do me a favour can?

CLICK & vote for 23, Alby Thum!


A sneak peak PIC of my next post. ;)

3 comments:

yi-vonne said...

nvr thank me :( haha kidding.
i feel so unproductive too!
btw, I've quit Taylor's :/-vp

Dylan Phuah said...

eh, ur blue black shirt. i have one too. same design but for guys. haha! XD
neways, not bad ma ur tracing... you did the whole background. hehe.

Adele Chow said...

Yivonne: I thank you inside my heart one ma! :P :P
We should really yumcha soon!

Dylan: hahah not really I do one la! aww damn nice right checkers! :D